самосеминар
Бухгалтерия будущего 0

Обмін знаннями та досвідом на Бухгалтерській Зустрічі 16.11.17

Це бухгалтерська зустріч в онлайн-режимі, до якої може долучитися будь-який бажаючий.

В цій зустрічі регламент виступу кожного становив 15 хв.

Виступали:

*** 

Наталія Куцміда, бухгалтер-експерт, яка поділилася своїми думками щодо різних аспектів роботи з первинкою (первинними документами).

Ось мій конспект її виступу:

Електронний відрязняється від паперового.

Підприсується електронним ключем.

Файл, який підприсується ключем.

Електронні можуть зберігатися в файлах або в роздруківках.

Паперові ізживають.

Вони доставляють бухгалтеру певні проблеми.

Бухгалтер не може вчасно оприбуткувати документи.

Кожен бух. Має свої методи, прийоми.

Як роблю я.

Якщо мені надходять доки в виді копій.

Вони не можуть бути підставою – немає оригіналів.

Якщо будемо чекати, то не зможемо правильно відобразити в обліку.

Коли оригінал – ставлю дату отримання.

Якщо немає прохідного документа введеного, не зможу зробити розхідну накладну.

Доводиться порушувати канони бухсправи.

Обмін між бухгалтеріями – через електронку – не підписані документи.

Ми чекаємо оригіналів – дуже довго.

Звернула увагу – електронні краще.

Медок – дає збої. То слід очікувати документів.

Медок не доносить до мене документи, що пересилають контрагенти.

Наприклад, Окко завантажують в Медок, але я їх не бачу.

Щоб прискорити – кожен менеджер згідно встановлених строків здає в бухгалтерію.

Якщо не надходять документи – то шкала покарань – знімання премії, штрафи, чи заохочення.

Ці засобли впливу по різному впливають на різних людей.

Все відслідкувати важко.

Тому я знайшла посилання на Вчасно.

Сервіс, який допомагає бухгалтеру імпортувати 1с, передавати на Вчасно і відсилати на електронку контрагента.

Місяць користуюся. Зараз в тестовому режимі у нас.

Доводиться партнерів переконувати.

Мені сподобалося, як працює їхня служба.

Їх спеціаліст поставив нам блок обміну документами.

Я формую документи, передаю на Вчасно, там накладаю секретний ключ і пересилаю на електронку. Всі документи доходять, можна роздрукувати. Наш контрагент – вчасно щоб підписали і надіслали назад.

Хтось погоджується зразу, хтось далеко не зразу.

Не бачу іншого варіанту роботи.

Якщо документів багато, Вчасно допомагають, консультують, тарифи нормальні.

В кого які думки – вдячна, якщо ще хтось щось розкаже про цю справу.

За електронним документом майбутнє.

Якщо в когось ще є якийсь досвід – давайте обмінюватися.

*** 

Ось тези виступу, надані пані Наталією:

Питання зустрічі:

Первинний документ – підстава для бухг. обліку

Переваги електронної первинки над паперовою

Проблеми бухгалтера при роботі з «папером»- невчасне повернення документів.

Що робити: Проводити копії прихідних документів і ставити відмітки або коментарі, що це копії

Давати певний термін менеджерам для повернення оригіналів.

При невчасному поверненні – матеріальні санкції

Це віднімає багато часу

Обмінюватись електронними документи можна через медок, але він працює незадовільно

Електронний сервіс обміну електронними документами вчасно – це імпорт первинки з 1С в особистий кабінет ВЧАСНО, накладення унікального секретного ключа та передача на електронну пошту.

Майбутнє за електронною первинкою

*** 

Наступний виступ – Галина Казначей, консультант з питань оподаткування, фахівець з трудового права та оплати праці

1. Індексація:

• Якими нормативними актами регулюється

• Що це і для чого?

• Правила проведення.

• «Базовий місяць» та «фіксована індексація» – чи передбачено в законодавстві.

• Індексація випереджаючим шляхом.

• Індексація зарплати у валюті.

2 Допомоги по вагітності та пологах;

• Обчислення.

• Оподаткування.

• Відображення у звітності.

*** 

Золотухін Олександр, консультант з бухгалтерського обліку та оподаткування розказав про бухгалтерську еволюцію через зміни до Закону про бухоблік, які набудуть чинності з початку наступного, 2018 року.

Тези виступу:

-ПБО будуть розроблятися на основі міжнародних стандартів і законодавства ЄС у сфері бухобліку. То ж слід чекати на зміни наших ПБО.

-облікова політики стосуватиметься також ведення бухгалтерського обліку, а не тільки фінзвітності.

-Закон про бухоблік поповнився новими поняттями. Додано два нові звіти, які слід подавати підприємствам.

-введено нові критерії розміру підприємств.

-зник такий принцип бухобліку, як переважність обліку за фактичною собівартістю. Виходить, тепер можна обліковувати за будь-якою оцінкою.

-Методрекомендації тепер тільки за погодженням з Мінфіном.

-Вести бухоблік зможуть будь-які суб’єкти господарювання, плюс самозайняті особи.

-первинка може містити неістотні недоліки. щоправда, незрозуміло, що це таке.

-фінзвітність всіх підприємств стає публічною. публікується на сайтах та повинна надаватися на прохання будь-якої особи.

-і т.д.



Поделиться:
1+
Александр Золотухин

Александр Золотухин

Организатор Дисскуссионного Клуба Полтава, консультант по вопросам бухгалтерского учёта и налогообложения

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *