Це бухгалтерська зустріч в онлайн-режимі, до якої може долучитися будь-який бажаючий.
В цій зустрічі регламент виступу кожного становив 15 хв.
Виступали:
***
Наталія Куцміда, бухгалтер-експерт, яка поділилася своїми думками щодо різних аспектів роботи з первинкою (первинними документами).
Ось мій конспект її виступу:
Електронний відрязняється від паперового.
Підприсується електронним ключем.
Файл, який підприсується ключем.
Електронні можуть зберігатися в файлах або в роздруківках.
Паперові ізживають.
Вони доставляють бухгалтеру певні проблеми.
Бухгалтер не може вчасно оприбуткувати документи.
Кожен бух. Має свої методи, прийоми.
Як роблю я.
Якщо мені надходять доки в виді копій.
Вони не можуть бути підставою – немає оригіналів.
Якщо будемо чекати, то не зможемо правильно відобразити в обліку.
Коли оригінал – ставлю дату отримання.
Якщо немає прохідного документа введеного, не зможу зробити розхідну накладну.
Доводиться порушувати канони бухсправи.
Обмін між бухгалтеріями – через електронку – не підписані документи.
Ми чекаємо оригіналів – дуже довго.
Звернула увагу – електронні краще.
Медок – дає збої. То слід очікувати документів.
Медок не доносить до мене документи, що пересилають контрагенти.
Наприклад, Окко завантажують в Медок, але я їх не бачу.
Щоб прискорити – кожен менеджер згідно встановлених строків здає в бухгалтерію.
Якщо не надходять документи – то шкала покарань – знімання премії, штрафи, чи заохочення.
Ці засобли впливу по різному впливають на різних людей.
Все відслідкувати важко.
Тому я знайшла посилання на Вчасно.
Сервіс, який допомагає бухгалтеру імпортувати 1с, передавати на Вчасно і відсилати на електронку контрагента.
Місяць користуюся. Зараз в тестовому режимі у нас.
Доводиться партнерів переконувати.
Мені сподобалося, як працює їхня служба.
Їх спеціаліст поставив нам блок обміну документами.
Я формую документи, передаю на Вчасно, там накладаю секретний ключ і пересилаю на електронку. Всі документи доходять, можна роздрукувати. Наш контрагент – вчасно щоб підписали і надіслали назад.
Хтось погоджується зразу, хтось далеко не зразу.
Не бачу іншого варіанту роботи.
Якщо документів багато, Вчасно допомагають, консультують, тарифи нормальні.
В кого які думки – вдячна, якщо ще хтось щось розкаже про цю справу.
За електронним документом майбутнє.
Якщо в когось ще є якийсь досвід – давайте обмінюватися.
***
Ось тези виступу, надані пані Наталією:
Питання зустрічі:
Первинний документ – підстава для бухг. обліку
Переваги електронної первинки над паперовою
Проблеми бухгалтера при роботі з «папером»- невчасне повернення документів.
Що робити: Проводити копії прихідних документів і ставити відмітки або коментарі, що це копії
Давати певний термін менеджерам для повернення оригіналів.
При невчасному поверненні – матеріальні санкції
Це віднімає багато часу
Обмінюватись електронними документи можна через медок, але він працює незадовільно
Електронний сервіс обміну електронними документами вчасно – це імпорт первинки з 1С в особистий кабінет ВЧАСНО, накладення унікального секретного ключа та передача на електронну пошту.
Майбутнє за електронною первинкою
***
Наступний виступ – Галина Казначей, консультант з питань оподаткування, фахівець з трудового права та оплати праці
1. Індексація:
• Якими нормативними актами регулюється
• Що це і для чого?
• Правила проведення.
• «Базовий місяць» та «фіксована індексація» – чи передбачено в законодавстві.
• Індексація випереджаючим шляхом.
• Індексація зарплати у валюті.
2 Допомоги по вагітності та пологах;
• Обчислення.
• Оподаткування.
• Відображення у звітності.
***
Золотухін Олександр, консультант з бухгалтерського обліку та оподаткування розказав про бухгалтерську еволюцію через зміни до Закону про бухоблік, які набудуть чинності з початку наступного, 2018 року.
Тези виступу:
-ПБО будуть розроблятися на основі міжнародних стандартів і законодавства ЄС у сфері бухобліку. То ж слід чекати на зміни наших ПБО.
-облікова політики стосуватиметься також ведення бухгалтерського обліку, а не тільки фінзвітності.
-Закон про бухоблік поповнився новими поняттями. Додано два нові звіти, які слід подавати підприємствам.
-введено нові критерії розміру підприємств.
-зник такий принцип бухобліку, як переважність обліку за фактичною собівартістю. Виходить, тепер можна обліковувати за будь-якою оцінкою.
-Методрекомендації тепер тільки за погодженням з Мінфіном.
-Вести бухоблік зможуть будь-які суб’єкти господарювання, плюс самозайняті особи.
-первинка може містити неістотні недоліки. щоправда, незрозуміло, що це таке.
-фінзвітність всіх підприємств стає публічною. публікується на сайтах та повинна надаватися на прохання будь-якої особи.
-і т.д.